PL | EN

Centrum wsparcia dla Reklamodawców

SIEĆ ADTIFY

1. Co to jest adtify?

adtify to samoobsługowa sieć reklamy efektywnościowej oparta na nowym, unikalnym formacie reklamowym. Reklama wyświetlana jest na licznych stronach WWW pogrupowanych tematycznie, dzięki którym reklamodawcy mogą dokładnie dotrzeć do osób poszukujących odpowiednich informacji. Samo przystąpienie do sieci reklamowej, jak i wyświetlanie reklam jest niezwykle proste i szybkie. Zachęcamy Cię, żebyś sam się o tym przekonał.

2. Jak wygląda reklama w formacie adtify?

Format adtify to widget w postaci boksu reklamowego wyjeżdżającego u dołu przeglądarki. Prezentuje treść reklamową w postaci tytułu reklamy, jej treść oraz zdjęcia o wielkości 100 x 100 pxs.
Dołożyliśmy wielu starań, żeby ładnie prezentowała się na stronach internetowych i na pewno będziemy dalej działać w tym zakresie. Reklama adtify nie narzuca się użytkownikom stron internetowych, pojawia się dyskretnie. W działaniu przypomina system powiadomień w postaci pojawiających się niewielkich boksów rozpowszechniony przez serwis Facebook. System skądinąd skuteczny i zarazem nieinwazyjny.

WSPÓŁPRACA

3. Jak można przystąpić do sieci adtify?

W celu przystąpienia do sieci adtify, należy wykonać kilka kroków:
1. Zarejestruj konto jako reklamodawca
2. Jeżeli chcesz otrzymywać fakturę VAT po każdej dokonanej płatności, uzupełnij wszystkie wymagane pola w Ustawieniach - „Dane kontaktowe”
3. Utwórz reklamę (wprowadź tytuł, treść, URL przekierowujący oraz zdjęcie o wielkości 100x100 pxs zdefiniuj, zaproponuj stawkę CPC – koszt jednego kliknięcia).
4. Reklamę przypisz do istniejącej kampanii lub utwórz nową (określ czas kampanii, budżety dzienny lub budżet kampanii, wybierz kategorie tematyczne witryn, w których mają wyświetlać się reklamy z kampanii oraz lokalizacje kampanii)
5. Doładuj swoje konto kwotą, którą chcesz przeznaczyć na emisję wszystkich swoich reklam.
6. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia kampanii i reklamy oraz możesz doładować swoje konto dodatkowymi środkami.
Od tej pory możesz monitorować swoje statystyki swoich reklam w przejrzystej formie, sprawdzać, które z nich są najskuteczniejsze i cieszyć się nowymi klientami.

USTAWIANIE KAMPANII I REKLAM

4. Od czego zacząć?

Zaczynasz od utworzenia kampanii w której definiujesz jej nazwę i harmonogram. Kiedy zostanie utworzona dodajesz reklamy i przypisujesz je do wcześniej utworzonej kampanii. Szczegółowe informacje znajdziesz na ten temat na stronach, w których dodaje się kampanie i reklamy.

MODELE ROZLICZEŃ

5. Jak jest model rozliczeń?

Rozliczanie z siecią następuje w modelu CPC (Cost-Per-Click), co oznacza, że płacisz tylko za unikalne kliknięcia.

6. Jaką stawkę CPC stosować do reklam?

To zależy od kilku czynników. Kiedy definiujesz reklamę, proponujemy Ci widełki stawki CPC, które możesz przyjąć przy jej ustalaniu, ale nie musisz. Dużo zależy od kategorii serwisów, w których ma pojawić się Twoja reklama oraz innych kampanii realizowanych w tym samym czasie. Minimalna stawka to 0,15 zł netto za unikalne kliknięcie. Jeżeli będziesz chciał zwiększyć wolumen wyświetleń swojej reklamy tym samym liczbę kliknięć w tym celu będziesz mógł podwyższyć stawkę. Możesz popracować też nad tytułem, treścią, zdjęciem w reklamie, tak żeby spotkała się z większym zainteresowaniem użytkowników.

7. Skąd mam wiedzieć, czy ktoś sztucznie nie wyklikuje mój budżet przeznaczony na emisję reklamy?

Opracowaliśmy skuteczny system antyfraudowy, który raz dziennie przetwarza wszystkie kliknięcia i odrzuca z rozliczeń wszystkie te, które uzna za fraudy (kliknięcia wykreowane przez nieuczciwych wydawców) oraz który jeszcze raz dokładnie sprawdza unikalność poszczególnych kliknięć w oparciu o ID użytkowników. W bieżących statystykach widzisz unikalne kliknięcia zliczone na podstawie cookies. Pamiętaj, że są one tylko przybliżoną liczbą kliknięć, która następnie jest bardzo skrupulatnie weryfikowana przez nasz algorytm i ewentualnie korygowana, zazwyczaj na korzyść reklamodawcy.

8. Czy mogę otrzymać fakturę pro forma, żeby wykonać przelew?

Tak, podczas doładowywania konta po wpisaniu kwoty, klikasz na przycisk „Wygeneruj fakturę proforma i doładuj konto przelewem online”. Wówczas po transakcji w dziale Rozliczenia będzie czekać na Ciebie automatycznie wygenerowana faktura proforma bez względu, czy transakcja zakończyła się powodzeniem czy nie.

9. Czy po dokonanej płatności otrzymam fakturę?

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas faktury za każdą uiszczoną płatność, musisz wcześniej uzupełnić wymagane pola w Ustawieniach – Dane kontaktowe. Na ich podstawie przy każdej płatności w dziale Rozliczenia zobaczysz wygenerowaną fakturę, którą będziesz mógł zachować na dysku i wydrukować.

Rozliczasz się z nami w modelu CPC. Wysoka skuteczność przy konkurencyjnych stawkach. Zobacz więcej