PL | EN

Format adtify

Zastanawiasz się czym jest i skąd pomysł na adtify?

Nazwa adtify pochodzi od angielskich słów ad reklama i notify powiadamiać. Format powiadomień został rozpowszechniony m.in. przez Facebook i Google i ciągle zyskuje na popularności. Wielu wydawców stosuje wysuwane zakładki do autopromocji treści w swoich serwisach z powodu ich wysokiej skuteczności.

Wybierz swój nośnik

adtify standard – Zależy Ci na reklamie, która trafi bezpośrednio do zainteresowanych użytkowników? Format adtify to idealny wybór. Grafika w rozmiarze 120x120 pikseli, nagłówek oraz jasny przekaz treści reklamowej to coś co wyróżnia nasz format. Nieinwazyjny widget adtify sprawi, że Twoje reklamy będą generowały ruch tylko od zainteresowanych użytkowników!
adtify rectangle - Standardowe kreacje rectangle o rozmiarach 300x250 pikseli już Ci się znudziły? Za pomocą naszego nośnika i udostępnionego przez nas edytora możesz wzbogacić swoją kreację o estetyczny nagłówek czy przycisk "Call to action"! Format przykuwa uwagę więc Twoja reklama nie pozostanie niezauważona w treści całego serwisu.
adtify video – Chcesz utworzyć reklamę bazującą na materiale wideo? Nic prostszego! Format adtify video sprawi, że Twoja reklama nabierze nowego, efektownego i innowacyjnego wyglądu! Udostępnij film na Youtube, a potem przy pomocy naszego kreatora w kilku kliknięciach utwórz kreację. Film będzie emitowany na nośniku w formie widgetu o rozmiarze 300x250 pikseli. Dodatkową zaletą samego formatu jest możliwość dodania planszy startowej, która z pewnością wpłynie na zainteresowanie użytkownika.

Dlatego postanowiliśmy zaadaptować to rozwiązanie w ramach zestandaryzowanego widgetu:

Wydawcom ułatwiając życie
Reklamodawcom oferując nowy format reklamy
Zobacz co możemy zrobić dla Wydawcy Zobacz co zyskują Reklamodawcy

Chcesz się dowiedzieć co wyróżnia notyfikacyjny
format adtify?

Nieinwazyjność – w odróżnieniu od większości reklam, adtify nie pojawia się od razu, ale dopiero po przewinięciu (scrollowaniu) ekranu odbiorcy, w miejscu nienarzucającym się użytkownikowi.
Uniwersalność – widget można osadzić na każdej stronie, dopasowując go do wyglądu serwisu.
Efektywność – wymienione obok elementy powodują, że wyniki kampanii reklamowych wyświetlanych za pośrednictwem adtify są lepsze niż w tradycyjnych formach reklamowych.
Świadome kliknięcia – sposób wyświetlania formatu powoduje, że reklama dociera tylko do użytkowników zaangażowanych w treść na stronie.

Na pewno chcesz znać nasze wyniki!

Format adtify można zobaczyć już na kilkuset serwisach w 19 kategoriach tematycznych.

Tylko w marcu 2014 roku, nasz widget został wyświetlony
ponad 43 mln razy.

Dotarliśmy do ponad 2 mln unikalnych użytkowników ,
czyli ponad 10% polskich Internautów.

Jeśli masz więcej pytań sprawdź naszą bazę wiedzy lub skontaktuj się z nami

Rozliczasz się z nami w modelu CPC. Wysoka skuteczność przy konkurencyjnych stawkach. Zobacz więcej